2015. szeptember 28., hétfő

Rövid kis Lajta próba meglepetéssel

Vasárnap este megérett a gondolat, hogy tegyek egy rövid próbát a Lajtán, vajon ott is eszik-e már kedvenc ragadozóm, a menyus. Rövid előkészületet követően a lakástól nem is oly messze, cirka egy kilométerre levő folyócskát meg is látogattam.
 Örömmel tapasztaltam, hogy az elmúlt napok esőzéseitől a folyó kicsit áradt, s kissé bezavarosodott a vize.
Nosza be is vetettem az egyik botom egy jó kis csonticsokorral, hátha márna, vagy esetleg valami más megéhezett és éhében tengődve arra kóricál.

A másik botomra egy fej nélküli küszt tettem, s vártam az eseményeket. Alig ment le a nap, a csontival csalizott szereléken kapást észleltem, a bevágás időben történt, s a tettes a képen látható kis domi volt.

A másik boton levő halszelet csalin érdekes húzogatást tapasztaltam, gondoltam domi, vagy géb, vagy valami hasonló, még véletlenül sem menyhalas.
Kétszer is lecsente valami a halszeletet, de harmadjára sikerült megfognom a tettest. Meglepő volt, a kép sajnos már nem sikerült, mert a telefonom merülőben volt és a vaku már nem működött, ezért fejlámpával világítottam a fényképalanyt.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése