2019. június 16., vasárnap

Sügérmánia


Sok pergető beeső zsákmánynak tartja, járulékhalnak, pedig harciasságuk, vehemens kapásuk, erejük bizony méltóvá teszi őket arra, hogy nagyobb megbecsülést érdemeljenek.



Volt idő,mikor békés halazás közben beeső kis vendég volt...
aztán volt idő, mikor babahallal, küszfarokkal lerakott módszerrel célzottan horgásztam rá...

Ma már csak pergetek rájuk néha, ahol észreveszem, hogy nagyobb csoportban megjelenik....

Jöjjön néhány fotó ízelítőül....































Kezd alakulni a méret is

Összeakadtam már tekintélyes méretűvel, szerencsére olyan helyen, ahol a tiszta víz miatt teljes egészében láthattam a rávágást, a fárasztás mozzanatait. A 40 centi felettire becsült ellenfél rendesen beleállt a sodrásba, s ahogy ez lenni szokott, megszabadult a horogtól. Percekig leülve csak néztem a vizet magam előtt. Akkor megfogadtam, felkutatom a hatalmas sügerem, ha kis szerencsém lesz.....







Kelt: 2019. év Napisten havának 16.-ik napján


8 megjegyzés:

  1. Nagy kedvencek nekem is a "kis" kedvencek!😉

    VálaszTörlés
  2. Nálunk szinte teljesen eltűntek. Egy két tízcentis példányt lehet elcsípni. Már sajnos nem célhal. A tieid szép darabosak. Grat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van ahol megállnak a növésben, de van ahol elképesztő nagyra tudnak nőni!!

      Törlés
  3. imádom őket. nyáron a hínaras csatornákon a tisztásokba gumihalat belógatva hatalmasakat lehet fogni. ősszel csukázás közben pár 35-37es példány meglepett engem is.
    szép halak, gratula..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az igazán nagyokat csak nagy szerencsével lehet megtalálni, s megfogni! Ritka már a 30 centi feletti is. Igazi harcosok a nagyok! Az biztos!

      Törlés
  4. Csapó indul...🙂
    Nagyon szèpek!

    VálaszTörlés