2016. július 13., szerda

Az angyalok is esznek babot

"Az én kedvencem ugyanis a bab!"
Eljött az idő, eljött. Most nem a halakról, nem a horgászatról, nem a horgászathoz kapcsolódó témában ragadok tollat (klaviatúrát), nem arról írok, hanem teljesen másról. Nézzétek el nekem, hiszen a pofonok már odafent csattognak, fent kopognak a padlón a kiesett fogak, s a hagymás bab illata is csak az angyalok orrát csiklandozza. Carlo Pedersoli, vagy ahogy sokan ismerték Bud Spencer már odafent főzi kedvenc ételét. Az iránta érzett tisztelet vezetett oda, hogy én is megcsináljam az ő kedvencét, a 


HAGYMÁS BABOT

Sok minden nem kellett hozzá, a lehetőségekhez képest próbáltam egy ütött kopott serpenyőt és egy fa kanalat is beszerezni, hogy minél élethűbb legyen a dolog. Nem volt egyszerű. A mai serpenyők, szépek, fényesek, de nem úgy készül benne az étel, hogy átjöjjön az a bizonyos feeling! Ám aki keres az talál! Alapos tisztítás után készen állt a jobb időket látott edény is a feladatra....

A hozzávalók beszerzése ennél lényegesen egyszerűbb volt:

3 szelet kolozsvári szalonna
3 fej hagyma
3 marék előzőleg beáztatott tarkabab
egy kanál zsír
2 dl víz
bors
bazsalikom

egyszerű hozzávalók
A szalonnát megkapatom, a hagymát rászórom, sózom, borsozom, majd hozzáadom a babot, a vizet apránként adagolva az egészet puhára főzöm. Amikor a bab megpuhul, megszórom egy kis bazsalikommal.

főzés közben épphogy gyöngyözzön!!
Mikor kész, tálalom, szigorúan a "westernesen", viseltes serpenyőben. Elfogyasztani kizárólag csak fakanállal szabad!!!

Jó étvágyat!
"Ha bele mered mártani a csőröd, szétrúgom azt a tarka zrityódat!"
Én is így csináltam!
Isten veled Bud!



Kelt: 2016. év Áldás havának 13.-ik napján




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése